School's Out

Haha det var verkligen lite speciellt att dansa på torget ikväll. För det första så var det spöregn, men trots det var det faktiskt en del folk där. Nicklas Hocker och hans band TriFly spelade innan vi dansade och Erik Grönwall skulle spela senare så de drog väl en del folk kan jag gissa. Sen så fick vi inte plats att dansa på scenen den var både för liten och för hal, så publiken fick backa så att vi kunde vara framför på kullersten och asfalt. Själva dansen gick riktigt bra, men regnet gjorde att mina skor åkte halvvägs av och det precis innan jag skulle göra mina splithopp så i lite halvt panik slängde jag av mig dem, men jag hann komma tillbaka in dansen igen så det var lugnt och jag körde resten barfota. Vi kände oss riktigt coola där vi gick runt med våra backstage-pass! Haha men blöta och kalla som vi var efter dansen väntade vi inte till Erik skulle spela utan åkte hem där en varm dusch väntade.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0