SATC2

Har varit inne i Gbg och köpt ett par beiga jeansleggings. Eller nää typ byxleggings om man kan säga så! Hittade också två engelska böcker med mina favoritförfattare, kan va bra att ha när man steker i solen, eller om det regnar också för den delen så man måste sitta inomhus. Hade tänkt att fixa de sista noterna till BA-audition med men de fanns inte så nu är jag som vanligt ute i sista sekund :/ Blä

Nu blir det i vilket fall SATC2 ikväll :D wohooooo den är tydligen inte speciellt kritikerrosad men ALLA jag har hört som har sett den säger att den ska vara sjukt kul så det litar jag på!

Kom förresten in på en Show/Musikal-linje i Markaryd, men vill mkt hellre gå på PAS än där så om jag inte kommer in på min reservplats på Bjärnum blir det PAS till hösten som det ser ut nu, riktigt många fördelar med det faktiskt ;) hehe







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0