Provet är taget

Idag blev det att gå upp tidigt för att åka till sjukhuset och ta det där folsyraprovet. Tänk, innan nyår hade jag bara tagit blovprov en enda gång när jag typ var 7 år, ja och i och för sig en gång på naturkunskapen med när vi skulle kolla blodgrupp, men det räknas ju knappt. Nu har jag tagit hela 4 st sedan januari, helt sjukt men jag börjar nästan vänja mig, bara jag slipper titta på eländet så är det lugnt liksom.

Sen blev det en fika på stan med mamsen och det slutade även med ett par nya skor, eftersom hon tycker att alla mina är så tunna och söndriga och de kan väl ligga något i det i och för sig. Så på de här ska det nog vara bättre kvalitet hoppas jag!

Ikväll ska vi ha tjejkväll, jag, Sandra, Jossan & Johanna. Ska bli spännande att höra om deras resa, vi träffades ju på min födelsedag, men då var det ju en massa andra här med så det blev inte att man pratade om det på riktigt! Det blir nog något roligt spel, något gott att dricka och kanske en utgång sen!

Dessutom så börjar ju fotbolls-VM idag!!! :D Härligt! Ska kolla på inledningsmatchen mellan Sydafrika-Mexiko tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0