Midsommarafton

Midsommar var jättebra! Jag och Sandra gjorde kransar på morgonen (som iofs töjde sig efter 10 min så de ramlade ner över ansiktet, men ändå!). Sen åkte vi till Linus, där det blev kubb, midsommarmat och musik. Vi var noga med att förklara alla svenska traditioner för Sandras kompis Beck som är från USA. Han fick prova på både kubb, sill och nubbe och till och med små grodorna, som sandra å snällt översatte på bästa vis! Haha. Sen på kvällen åkte vi ut till Stora Varholmen där Linus o Dom spelade hela kvällen. Sjukt bra var det! Riktigt go stämning och mycket dans och riktigt blandade åldrar på publiken, allt från barn, tonåringar, föräldrar och pensionärer. Helt klart en bra midsommar!

Ikväll ska jag fira min födelsedag i efterskott! Är jättetaggad! :D Snart kommer gästerna så jag förbereder för fullt!




Stagedive!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0