Mary-sommar

Åhhhhh vad jag längtar till senare i sommar nu!!!! Har gjort upp en massa planer med tjejerna om vilka MaryJet-spelningar man ska gå på, får se vilka som blir av, men i vilket fall är det nog bra att hela juni blir Mary-fritt för min del, för jag kommer ta igen det, jag lovar! ;) haha. Hon har visserligen flyttat ifrån Halmstad nu, men det betyder inte att hon glömmer bort lilla kära Halland, gillar juli månad skarpt måste jag säga! 4 spelningar i Falkenberg, 1 i Halmstad, 1 i Hasslö, 1 i Höör & 1 i Sthlm! Jag lovar jag ska inte gå på alla, men vill bara lite försynt påpeka att det finns en del att välja på ;)



Kommentarer
Postat av: Carro

Wiiiie inte visste jag att du hade blogg?? Räkna med att jag kommer läsa, hihi! Hare bäst och grattis till skolan! :D KRAM

2010-06-08 @ 19:12:12
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0