Kazakstanbesök

Twilight var verkligen bra! Mycket bättre än tvåan! Dock är det väl som alltid att en film inte kan göra boken helt rättvisa, det är väl omöjligt att få med alla detaljer, tankar osv om man inte vill göra en film på typ 10 timmar! Så man ska aldrig jämföra med boken och med tanke på det är jag väldigt nöjd! Haha jag är väl en riktig nörd, men kan knappt vänta tills fjärde filmen kommer. Det är ju där allt händer!!!! Och jag fattar inte hur Rob Pattinson kan vara så otroligt attraktiv som Edward, men typ inte annars!? Ett mysterium!

Idag blev det fika i Gbg med Dalia. Vi valde ett café i Haga och sen gick vi runt och kollade lite i de mysiga små affärerna som man aldrig besöker annars.

Sen skulle Sandra hämta upp en utbytesstudent som kom från Kazakstan idag så jag mötte upp dem och följde med och skaffade svenskt mobilnr och annat viktigt till honom. Kan ju inte säga att han hade den bästa engelskan så det var inte det lättaste att kommunicera med honom! Hade typ förväntat mig Borat, men som tur var så var han inte det minsta lik! Haha han hade inte samma badkläder iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0