Jazz på Aranäs :)

Idag ska vi som vill få vara med på tvåornas jazzlektion på Aranäs :) Ska bli jättekul att se om man uppfattar Tinas lektion annorlunda nu när man kan mer och se om man märker att man har utvecklats! Verkar som att det bara blir jag, Dalia och Frida som nappar på förslaget, men det blir nog bra, inte så trångt då iaf!

Har lyckats skapa mig otroligt fina shortsränder ute i solen igår. Haha gött att man ser skillnaden iaf, men kanske inte det snyggaste..

Jag väntar jättespänt på mitt besked efter audition på Bjärnum som var i helgen. Det kändes riktigt bra, men alla andra är säkert också duktiga så vi får se. Vet verkligen inte hur jag ska göra om jag kommer in där, det blir ett svårt beslut, men det får jag ta när det väl kommer i så fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0