Första auditiondagen..

Första auditiondagen gick fort och de hade ordnat det riktigt smidigt med grupper så min grupp var klar redan vid 13. Sången kändes bra faktiskt, dock pratade jag aldrig igenom låten med pianisten innan och det ledde till ett missförstånd, men jag hoppas inte att de bedömer mig utifrån det! På dansen hade vi jazzdiagonaler som vi först tränade in med några elever och sen skulle vi visa upp dem för juryn och det kändes riktigt bra. Vid 20 ikväll ska resultatet läggas ut på hemsidan så det är bara att vänta och se.

Under tiden passar jag på att gå på spelning på Liseberg, hade inte räknat med att hinna den, men nu när vi blev klara så tidigt kan jag ju gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0