Ett år sedan..

Skulle egentligen gått på Dalias afro powerdance-pass idag, men det blev inställt så det fick bli medel på Friskis istället. Jag som hade sett fram emot det! Men det får bli en annan gång snaaaaart!!!!

Imorgon är det audition på Löftadalen. Jag ska vara där som värdinna, typ svara på frågor, känna av läget bland de sökande och titta när de gör sina dansprov. Ska bli jättekul! Kan inte riktigt fatta att det var ett år sedan jag själv sökte, nervös och grymt förkyld som en svit efter Ayia Napa-resan! Kommer ihåg att jag fasade för att vi skulle rulla ner och stå med huvudet neråt länge, för jag var helt tjock i huvudet av snor, så jag skulle typ exploderat! Kunde aldrig föreställa mig vad den auditionen skulle komma att betyda för mig. Jag hade ju nästan bestämt mig för att jag ville ha en paus från skolan och att jag skulle tacka nej oavsett om jag kom in, men så blev det ju inte riktigt! Och det är jag glad för! Detta året i Varberg har jag lärt mig sjukt mycket om dans, teknik, kroppen, mina styrkor och svagheter och inte minst haft sjukt kul och träffat många härliga vänner!


Hannas bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0