Elvis-pussel

Skönt att har nästan hela dagen fri nu, så man hinner landa efter gårdagens audition och ladda upp för att vara pepp imorgon igen! Ska träna in min monolog så att den verkligen sitter och lära mig texten på den sista låten ordentligt. Sen ska jag nog hinna med Holland-Danmark och även Lisebergsspelningen.

Är förresten ett väldans pussel med uppdansningen av Elvis-dansen. Nu visar det sig att den dagen vi har valt ligger en båtspelning :S så är ju typ tvungen att flytta uppdansningen till några timmar tidigare, men vågar knappt göra det för jag vet att vissa inte kommer kunna då! Och nästan alla kunde ju faktiskt den 23e så det hade varit perfekt, höll till och med att få ihop en tid med dem som inte kunde och allt! Kan ju inte gärna ha en spelning helt utan dansare liksom... Jag blir så trött! Funderar nästan på att vara där hela dagen/kvällen så får folk komma när de kan så får en del dansa upp istället för spelningen och en del dansa upp tidigare så att de kan åka på spelningen? Kan det funka? Mitt huvud är en gröt! Det jobbigast är ju att Bona åker till Cypern idag så jag måste fixa detta helt själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0