Elvis är ute!!!!!!

Nu har vi äntligen klarat av uppdansningen av Elvisdansen som jag och Bona har gjort! Såååå gött att ha det gjort. Och tjejerna var jätteduktiga idag och alla som var där klarade det! Känns iofs ganska synd att jag inte kommer få se första gången den dansas på spelning, eftersom det kommer vara i Tjeckien och jag inte ska med dit. Men Bona har lovat att filma och jag kommer ändå vara sjukt stolt varje gång vi gör den på spelning i framtiden :D

Här är Elvisdansen när den precis hade lärts ut på kom-igång-helgen i våras. Nu ser den ännu bättre ut när folk har lärt sig den ordentligt! :) (vet inte om det går att se den om man inte är vän med Alex, men försök ändå ;) hehe)


Sen var det också Lindas 15-årsdag idag, så vi var över med blommor och choklad och blev bjudna på tårta!

Imorgon på midsommar ska jag följa med Sandra ut till en ö på en tillställning där Linus o Dom ska spela! Ska bli jättekul och vi planerar att göra kransar och allt imorgon bitti. Sandra tar med sig en amerikan dit så då ska det minsann visas hur en äkta svensk midsommar går till ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0