Dag 2

Är hemma efter en betydligt längre auditiondag. Fick sjunga sist av ALLA som hade gått vidare. Lite typiskt men det är ju bara att vänta! Vi började med dans; diagonaler och en kombination. Det kändes jättebra och dansen ska ju vara mitt trumfkort också så det känns skönt! Sen var det rätt många timmar tills det var min tur att sjunga, så jag åkte in till stan, där jag av en slump träffade Johanna och Frida, så jag gick runt med dem några timmar. Sen åkte jag tillbaka rätt mkt tidigare än jag hade behövt, men det är ju så, man vill alltid vara på den säkra sidan! Men runt 18:30 fick jag komma in och sjunga och jag är nöjd med min insats. Nu kan resultatet komma upp på hemsidan när som helst, vill bara veta nuuuuu om jag har gått vidare!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0