Bröllopskonserten

Kollade precis på konserten för Victoria och Daniel. Hade jättehöga förväntningar på den, tänkte verkligen att nu ska vi i lilla Sverige visa vad vi har att bjuda på. När den började lida mot sitt slut måste jag säga att jag var lite besviken. Efter över en timmes föreställing var Magnus Ugglas "Värsta Grymma Tjejen" den största höjdpunkten, blir det inte mer tänkte jag!? Men så vände det plötsligt. Slutspurten bjöd på ett fantastiskt kinesiskt danspar som utförde en extraordinär variant av Svansjön, där tjejen bl a stod på point på killens huvud i någon form av megaspagat bakåt. Typ det sjukaste jag sett och Victoria verkade helt chockad. Sen kom Roxette med "The Look" och det fick igång alla kungar, drottningar, prinsar och prinsessor minsann! Till slut sjöng en barnkör till brudparet och det var riktigt fint, nästan lite tårframkallande! Så till slut var jag riktigt nöjd med konserten i alla fall!


Kommentarer
Postat av: madde

hon ballerinan var ju helt galen!!! sjukaste jag någonsin sett!! :O

2010-06-19 @ 10:31:22
URL: http://mhmad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0