Andra audition

Har precis kommit hem från att jympapass på friskis. Träningsvärken efter i söndags var inte dålig, så vi får väl se hur det blir imon.. haha

Var audition i Varberg idag med och jag tycker det var fler duktiga idag än igår! 3 av de sökande har gått en cirkusutbildning och visade en del tricks. Grymt häftigt, jag önskar att jag var lite mer akrobatisk! Känns jättekonstigt att det ska börja en ny klass efter oss!

Fick också reda på idag att min lärare Sofia typ känner Mariette!!!! Helt sjukt att jag inte har vetat det under hela tiden jag gått i skolan!!! Eller ja det var väl inte hon som känner henne riktigt, utan hennes pojkvän som hade spelat i hennes band. Men Sofia hade båda varit på middag med henne och varit ute i samma sällskap, så ändå!!!! Haha jag blev helt till mig när jag fick veta det!  Status, hahahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0