You Don't Own Me

Jag och Sandra var hos Jossan igår på lite nostalgikväll kan man säga. Vi tittade igenom en massa gamla filmer vi gjorde på högstadiet. Typ skolarbeten och musikvideor och annat smått och gott, och myyyycket blandad nivå måste jag säga! ;) Tänkte visa ett smakprov. Detta är en imitation av en scen i filmen Före Detta Fruars Klubb. Sommarlovet mellan 8:an och 9:an lärde vi in hela dansen och filmade in denna videon i skolan innan terminen började. Den är faktikst rätt bra om jag får säga det själv. Fast det kanske delvis beror på att vi hade så kul när vi gjorde det så det där det man kommer ihåg! Härliga minnen i vilket fall! Jämför gärna med originalet, så fattar ni tanken ;)









Kommentarer
Postat av: Fanny Walhed

Alltså den videon är superhärlig! :D



Svar: Ja det gjorde jag med! Så fin och sorglig!

2010-07-28 @ 13:56:36
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0