Värsta hyrfilmerna

Okeej, har verkligen haft otur med de filmer jag har hyrt i sommar, så jag tänkte göra en liten avskräckande lista, med tips på vad ni INTE ska hyra!



Me & Orson Welles - En verklig besvikelse. Trots en charmig Zac Efron på framsidan var det en av de tråkigaste filmer jag har sett. Hyrde den med Stina igår och hade det inte varit för Zac som bidrog med ögongodis hade vi nog stängt av den. Handlade bara om en teaterpjäs och fanns inte många spår av den romantik som lovades på baksidan.



Jack and Jill vs the world - Okej, man hör nästan på namnet att filmen inte är någon höjdare, men omslaget såg ju ändå bra ut och även texten på baksidan. Inget riktigt bottennapp, men det var liksom opersonlig, och fastän hon hade en dödlig sjukdom kände man aldrig riktigt med huvudpersonerna. Såg den med Dalia förra veckan.



All about Steve - Detta är nog den sämsta av dem alla! Jag och Jossan gav oss på den för någon vecka sen och var bara irriterade från början till slut. Huvudpersonen var så jobbig ch irriterande att man bara ville klippa till henne. Och de röda hemska stövlarna hon hade hela filmen igenom stack liksom i ögonen på en! Vad tänkte Sandra Bullock med när hon tackade ja till en film som denna???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0