Udda spelning

Åkte ut till Frihamnen i tron om att vara tamburmajor idag. Men det visade sig vara bara två dansare, så vi kom överens om att köra utan major och med tre dansare istället! Väldigt udda, men vi löste riktigt snyggt tycker jag! Lite kul bara när jag och Bona som gick längst fram tänkte svänga åt olika håll! Hahahaha! Ska vara imorgon, så då hoppas jag på att fler dansare kommer, men ska ta med mig dansgrejerna ifall att man får rycka in!

Sen åkte jag ut till Åsa och träffade Sandra, som har varit i Norge en vecka. Tydligen har hon och Patrik (förmodligen mest hon! haha) går runt och sjungit sound of music i de norska fjällen så därför stod den filmen på programmet ikväll! Mycket bra! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0