Sista Bratt

Igår var det Mariette på Gustaf Bratt för sista gången i sommar. Jag hade egentligen inte planerat att gå på alla tre, men det gick ju som det gick med det och det är jag jäkligt nöjd med! Utomordentligt bra spelning som vanligt ocgh bland annat fick jag höra en av mina favoriter, Without Grace, live för första gången. Sååå fint! Mamma och pappa var med också och de verkade också väldigt nöjda och mamma fick kilat fram och visa sig för Mary också och det verkade hon riktigt glad för! Vi passade även på att gratta Tessan, som fyller år på fredag! :)




 

 



Idag är det Gothia för hela slanten. Kollade på f-15 laget i förmiddags och de vann, så det blir match om någon timme igen! Måste erkänna att man blir lite sugen på att spela, så många minnen som kommer tillbaka. Det var ju just i f-15 vi kom trea och fick gå in på Ullevi och hämta våra medaljer. Det är något jag aldrig kommer att glömma!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad kul att ni hade det bra, är så glad för eran skull! Shit så coolt ni har sett henne as mycket nu, HAHA! KRAM

2010-07-22 @ 19:42:08
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/
Postat av: Fanny Walhed

Sv: Ja det var så fint så fint! :)

2010-07-23 @ 13:28:46
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0