Mina beeeeen!!!

Shiiit vad tunga ben man har nu alltså! Bestämde mig för att ta en löparrunda i skogen ikväll, och det var verkligen inte igår ska jag tala om! Haha med tanke på hur det känns nu är det ett mirakel om jag tar mig ur sängen imorgon! Hahahah

Idag tog det slut för Tölö-lagen i Gothia. Var och kollade på 15-lagets kvartsfinal, som de helt rättvist förlorade med 3-0. Men de hade ju ändå kommit jäkligt långt och det har varit kul att följa!

Imorgon tänkte jag och Stina kolla på Dear John på bio, men det verkar inte som att den går längre!!??!?! Jag som har läääängtat så efter att se den, detta känns INTE OKEJ!!!! Men det får nog bli en annan film då, för bio ska det bli ;)



Vill seeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0