I'm a poodle!

Var och klippte mig idag och passade samtidigt på att permanenta mig! Gjorde det för tre år sedan och blev jättenöjd och nu har jag funderat ett tag på att göra det igen och idag var det dags. Alltid svårt att veta resultatet med en gång innan man får styla det själv och så, men jag tycker faktiskt att det känns ännu bättre än sist. Vi gjorde lite mindre lockar denna gången och jag har ganska mycket längre hår och inte så uppklippt och det känns som att det var en lyckad kombination! Jag trivs redan jättebra!!! :D



Sen gick jag en snabbis på stan och hittade en riktig Barbieklänning som jag blev väldigt förtjust i. Den var ljusrosa med volanger och passade jättebra till mina nygjorda lockar och till sandalerna jag köpte igår. Dessutom var den på rea, behöver jag säga något mer? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0