Gustaf Bratt

Är så nöjd med igår, detta kommer jag leva på ett tag! :D En riktigt lång spelning i Falkenberg med en taggad publik och många skratt! Fick äntligen min efterlängtade krambild med Mary också (Emelies bild), jag ser typ mosad ut men det gör inget! Haha




Sen blev ju inte allt helt rätt heller, texten sitter inte alltid som den ska, vad sägs om "Who do you feel when you see why the frog is in the air?" i Dear Mr President? Hahahahah kan inte få det till något annat! 0:42-1:07 är klockrent!



- Ni kommer väl nästa vecka igen? sa Mariette innan hon gick, och visst finns det en risk att jag dyker upp någon mer gång, hon spelar nämligen på samma ställe 3 veckor i rad!




Kommentarer
Postat av: madde

åååh, så bäst kväll! vill tillbaka (: JA, hade jag varit du hade jag åkt dit igen.. så jävla synd jag jobbar, annars hade jag lätt följt med dig! HAHA, klippet är ju klockrent!!

2010-07-08 @ 23:02:00
URL: http://mhmad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0