Falkenberg :)

Skitbra kväll igår!!!! :D Började dock lite tveksamt... Jag hade skrivit ut en jättefin karta så att jag skulle hitta från Falkenbergs station til Visfestivalen. Tyckte att jag kunde början på vägen ganska bra i huvudet och det känns ju dessutom lite dumt att gå runt med en karta när man bara är en halvtimme hemifrån! Så jag började gå utan att plocka fram den, säker på mig själv. Men efter en stund blev jag i alla fall lite osäker, så jag bestämde mig för att ta en titt ändå och se om jag var på rätt spår. Bara det attt jag inte kunde hitta NÅGRA av de gatorna runt om kring mig på kartan!!! Hjälp! Så jag fortsatte gå åt ett håll som kändes som rätt. Men till slut insåg jag att jag var totalt vilse. Som tur var fick jag hjälp av en snäll gubbe. Men just när jag hade fattat vilken väg jag skulle ta märkte jag till min stora fasa att biljetten var borta! Hjälp igen! Vad mer kunde gå snett liksom!? Så det var bara att gå tillbaka, men som tur var behövde jag inte gå så långt innan den låg på marken och väntade på mig! Puuh

Spelningen var jättebra, hela 8 låtar blev det om jag räknade rätt så det var inte illa!!! :D Men shiit var fnissiga vi var hela kvällen, hade typ fått solsting eller nåt! Haha! Det började med att vi såg Mary och gänget uppe vid värdshuset när vi skulle äta, sen var vi helt borta! Och väntan kändes riktigt lång när han som var på scen innan skulle envisas med att dra massa historier och köra låt på låt på låt. "Är det okej om jag kör den här, den är riktigt lång?" Gaaah! Men till slut fick vi se det vi hade väntat på! Och inte blev vi besvikna! Tyvärr dog min kamera så det var väl enda besvikelsen! Sen pratade vi med Mariette efteråt och råkade dessutom bli inklämda i en buske när vi skulle ge plats medan hennes familj skulle prata med henne, menmen haha! Sjukt nöjd med kvällen! :D:D:D Nästa gång är redan på onsdag!

Ha sagt det förut medn det är värt att sägas igen! 5 spelningar i Halland i juli, JAG GILLAR DEN HÄR MÅNADEN!!!!


Emelies videoklipp:

 






Kommentarer
Postat av: Emelie

en kväll att minnas för livet asså :D solting, LÄTT! hahahaha

2010-07-04 @ 13:22:42
URL: http://emeliehoglund.blogg.se/
Postat av: Carro

GLAD FÖR ERAN SKULL!!!!! NI ÄR SÅ JÄVLA SÖTA ALLIHOPA!!! :D KRAM

2010-07-04 @ 17:42:49
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/
Postat av: Emmy

Aaaaah, vilken FANTASTISK kväll vi hade tjejer!! Vill jag ha igen o igen o igen!!

2010-07-06 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0