Bättre film äntligen

Äntligen lyckades man då hyra en bra film denna sommar, jag och Sandra, som nyss kom hem från en tripp till Skåne, hyrde Trubbel i paradiset. Den var riktigt rolig och höll till skillnad från mycket annat måttet för vad man förväntar sig när man hyr en film :) Haha låter väl som att jag har filmkväll var och varannan dag, men en regnig sommardag som denna är det något av det bästa man kan göra.





Sen måste jag också berätta att jag har fastnat i att redigera bilder. Här kommer ett smakprov, ego som man är så är båda på mig och tagna på StudioCK. Den ena är från när jag var med i Kungsbacka Luciatrupp 2007 och den andra från balen förra året!





Kommentarer
Postat av: Emelie

oooohh, fina bilder!!

2010-07-26 @ 11:50:04
URL: http://emeliehoglund.blogg.se/
Postat av: Rebecka

jättefina bilder Eva! visste inte att du hade en blogg ens, den får jag börja läsa! + att jag gillar skarpt att man kan skymta mig i headern! kraam!

2010-07-27 @ 14:58:33
URL: http://beckpeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0