Antagen

Sökalternativ - Resultat

Prio Anm kod/Utb UG-MV Urval Ant i UG
1 GU-19812

Lärarprogrammet, Matematik
270hp, Dagtid, Helfart (100%)
Utbildningsprogram
Normal undervisning
Göteborgs universitet,
Göteborg
Grundnivå


BI-20,72


Antagen


26








Jahopp då kom man in på lärarprogrammet. Vill ju inte gå där i år, men tycker ändå att det tar emot att tacka nej på något sätt när man har kommit in! Men NEJ det blir PAS för mig, lärarprogrammet får vänta x antal år och jag kommer ju in så det är liksom inte världens möjlighet jag tackar nej till! Men det var samma sak med Show/Musikal i Markaryd. Även om man inte alls vill gå där vill man inte riktigt tacka nej heller. Haha jag är väl lite konstig kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0