Afro Powerdance

Var äntligen med på ett av Dalia pass på Sportlife idag! Hon var jättebra som instruktör, men tror personligen att jag själv behöver slappna av lite mer innan jag blir någon hejare på afro!

Sen var ju fotbollen tillbaka ikväll efter några dagars uppehåll, det var gött, man har faktiskt saknat det! Hoppas att Tyskland vinner hela skiten, men jag missar deras match, för imorgon är jag ute på viktigare saker i Falkenberg ;) Någon som kan gissa? Hahah! En ledtråd: det är extremt viktigt! ;D

Vår fina Jasminebuske i trädgården, har inga särskilda fotografskills, men den var så fin så jag gjorde mitt bästa ;)







Kommentarer
Postat av: Fanny Walhed

Svar: Haha ja precis! Det kommer bli asgrymt! :)

2010-07-07 @ 14:40:33
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0