Make him mine

Jahopp, vad har hänt sen sist då? I fredags var det fest med Afrikatema. Själv var jag en elefant och jag måste säga att det verkligen är kul att ha maskerad med vår kreativa klass, för alla går verkligen in för det! Skitkul kväll!

I lördags var en ganska seg dag, som avslutades med filmkväll hos Dag, som jag trött som jag var somnade ifrån.

Söndagen bestod av ett danspass med David, lite sångträning och sen andra adventsmys på vandrarhemmet i Vittsjö hos Anna. Lite nostalgi faktiskt, eftersom jag och Lisa bodde där de första dagarna innan vi fick flytta in i lägenheten här. Tänk vad mycket som har hänt på dessa snart 4 månader som man har bott här nere i Skånelandet. Ibland fattar man fortfarande inte att detta verkligen är ens liv och att man är här på riktigt det här året!

Idag hade vi redovisning av musikalduetterna. Alla var stööööört bra :D Det var verkligen som små scener ur en musikal, alla hade verkligen gjort det teatraliskt och jobbat med uttrycken. Och det var en bra blandning mellan humor och mer seriöst. Älskar redovisningarna i vår klass, man bli verkligen bortskämd med underhållning av hög kvalitet. Min och Angelicas duett, som gick ut på att vi behövde Ipren och vi bråkade bland annat om ett foto på iprenmannen, var väldigt uppskattad och det var kul!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0