Slutet på terminen

Stockholmshelgen var jättebra! Men usch vad kallt det var däruppe :( Om vi börjar med fredagen så var det riktigt kul att se idolfinalen. Bästa numret för kvällen måste jag säga var när Jay sjöng Like a prayer. Det var sjukt grymt när hela publiken i ett fullsatt Globen bara ställde sig upp efteråt! Jag hade dock väntat mig någon form av gästuppträdande. Jag menar de har ju haft både Westlife, Jordin Sperks, Kelly Clarkson osv andra år, så någon hade man nog väntat sig. Och när de väl gjorde sig besväret att ta dit Erik Grönwall för att lämna fram resultatet kunde han väl få ta några toner? Menmen jag är nöjd med kvällen iaf!

I lördags blev den en sväng på stan. Som tur var var vi tillbaka på hotellet när bomben sprängdes, men vi hade gått precis där det hände bara någon timme innan. Helt sjukt verkligen! Vågar inte ens tänka på vad som hade hänt om bombningen hade lyckats... Fy faaan!

Sen var det dags för We will rock you på kvällen. Den var verkligen gryyym! Hade inte väntat mig så mycket, för jag har hört lite blandade åsikter om den, men shiiiit! Jag blev verkligen positivt överraskad! Vilka röster och vilket tryck! Och en taggad publik gör dessutom jättemycket. Sen att vi hade just de enda i hela salongen framför oss som inte klappade med eller ställde sig upp eller något, är ju en annan sak :P haha men så är det!

Det blev även en utgång som inte alls var så dum. Vi lantisar fick hjälp av Hannas kompis att hitta rätt i storstadsdjungeln ;)

Nu är det bara två dagar kvar till jullov, vilket blir halvlek för Bjärnumsåret. Terminen har varit underbart bra. Så utvecklande och händelserik och man har fått en massa nya fina vänner! Idag hade vi dansredovisning. Vi har jobbat två och två och gjort koreografier. Alla var jättebra och hader verlligen tänkt till för att göra ett genomarbetat nummer. Det blev många överraskningar och de som inte har dansat något innan imponerade så sjukt mycket! Grym dag!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0