Narnia - The Voyage of the Dawn Treader

Skulle åkt in till Gbg idag och köpt dansskor och tagit mig en titt på rean, men tydligen är det förbannat svårt att ta sig upp ur sängen! Så var inte så stor mening längre när jag väl gick upp. Haha detta får inte bli en vana, inte jättelångt kvar tills klockan står på 07:10 igen ju! Men det finns ju som tur är några dagar kvar att ta sig till Dansbutiken på!

Ikväll blir det Narnia på bio med mina föräldrar, min julklapp till dem :) och innan dess bjuder mamma oss på mat på Tio Pepe! Jag är verkligen en Narnia-fantast när det gäller böckerna! Och jag gillar filmerna också hittills, även om jag tycker att böckerna är snäppet bättre, men det brukar ju vara så! Men har hört mycket bra om denna filmen, så har ganska stora förhoppningar, och den är i 3D med, vilket alltid är ett plus!

Sen har jag svår beslutsångest när det gäller nyår! Kungsbacka eller Bjärnum?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0