Min lella gran så grann och fin

Ida blev det första sovmorgonen på länge! Riktigt gött att inte behöva ställa klockan för en gångs skull. Jag och pappa gav oss ut för att hitta en fin julgran men det var visst inte det lättaste, för det var så utplockat. Vi fick besöka flertalet försäljningar innan vi hittade ett önskvärt exemplar. Sen gick jag runt en sväng på Kungsmässan och inhandlade de sista julklapparna och unnade mig även lite smått och gott åt mig själv!

Sen kom StinI med stort I och hämtade upp mig. Det blev faktiskt ganska dålig utdelning på vår lilla bilfärd: hon fick inget besked om vilka vaccintabletter mot malaria hon skulle välja, systemet hade stängt en timme tidigare än vi trodde och de filmer vi tänkt kolla på glömde hon hemma och de fanns inte att hyra! Haha tur i alla fall att vi fick köpt alla ingredienser till den mat vi skulle laga. Så lagade vi en god middag hemma hos mig och lite senare dök även Sanna upp och åt med oss. Mycket mysig kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0