Kameran :(

Åhhh min kamera är helt spårlöst försvunnen! Det suger verkligen, jag är ju sån som alltid tar bilder och lägger upp så det känns verkligen inte kul!

Men jag har haft en jättebra jul i vilket fall! Fått fina julklappar! Den största jag fick av mina föräldrar var att gå på Romeo & Julia i Sthlm den 7 januari, med min man Måååns i en av huvudrollerna!!! :D Fick massa annat kul med och av Sandrisen fick jag en inramad förstorad bild på oss två från när vi var i Turkiet, som jag ska hänga upp i lägenheten i Bjärnum! Blev jätteglad!!!!

På juldagen blev det utgång här i Kba och det var riktgit kul, förutom då att kameran kom bort!

Idag fyller Sandra 20 :D Så har varit där på middag o tårta och massa annat gott! Presenten hade hon redan fått till jul, jag satsade på något lite större i år, så fick det bli både julklapp och födelsedagspresent! Så jag köpte biljetter till Roxette på Trädgår'n i sommar, så ska jag och hon gå tillsammans! Hon verkade jätteglad så det är kul! :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0