Jullov!

Är hemma i Kungsbacka nu på jullov och det känns faktiskt väldigt skönt! Ska göra mitt bästa för att uppdatera bloggen lite mer frekvent nu när jag är hemma och förhoppningsvis har lite mer tid!

I fredags hade vi julavslutning med open stage, där vem som ville fick uppträda med vad man ville! Det blev lite blandat, med mest humor och vi passade även på att tacka av Ann som gick i pension med en låt som Pontus hade specialskrivit till henne och det ledde till många tårar. Sen blev det till att ta farväl av alla goa klasskamrater. Vi är ju så tätt inpå varandra hela tiden så över tre veckor utan att ses känns ganska mycket! Men jag och några till stannade kvar i skolan och tog en skön bastu och det var riktigt gött! Sen var det filmkväll hos Kajsa och det var en mycket fin avslutning på terminen!

Igår ägnades förmiddagen åt städning och jag tycker att jag och Lisa kan vara myckt stolta över oss själva för vi lämnade lägenheten i ett mycket bra skick! (Får se hur många timar den håller sig så när vi kommer tillbaka sen? :P) Sen var det dags att åka hem och trots lite förseningar så hann jag med det tåget jag skulle och det var jag verkligen glad för. Sen var fam Johansson här igår kväll på den årliga röding-middagen och det var jättekul att ses igen! :D

Idag var det Hagaspelning och jag var tambumajor. Lite kul att man kunde vara med på en enda spelning iaf den här terminen och bidra med en liten insats. Och jag hade inte lyckats glömma bort allt som tur var ;)

Det känns väldigt bra att vara hemma denna gången och jag tror att jag kommer kunna slappna av mycket mer än sist, då vi var mitt inne i showperioden och allt sådant snurrade i huvudet!




(Staffans bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0