Jul jul strålande jul

Idag blev det lite nostalgi i form av Aranäs julavslutning. Sanna och Patrik skulle dit så jag passade på att följa med! Det var riktgit mysigt och man blev liksom fylld med julstämning. Kul att både 1:or, 2:or och 3:or dansade! (Själva fick vi ju bara dansa på jul i tvåan dåå..Men jag är inte bitter.. ;P Haha) Sen passade jag på att gå till systemet också när jag ändå var i stan och handla ett litet lager som förhoppningsvis ska räcka fram till nyår.

Här hemma har det blivit julklappsinslagning för full rulle! Och jag tycker allt att jag har klurat ut riktigt fiffiga rim på paketen den här gången!

Ska till optikern på en kontroll snart och sen ikväll blir det film med Dalia! :)


Julavslutning 2007 när vi dansade


Joy to the world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0