Lite sol..

Blev en miniutgång med Stinisen igår! Hade tänkt att gå på bio först, men det verkar inte alls gå många man är sugen på just nu tyvärr! Och idag några timmar på stranden. Inget högsommarväder direkt.. men några timmars sol fick vi i alla fall, plus en stor god glass! Man vet ju aldrig hur många fler stranddagar det blir i år... Men kan ju hoppas på att det är lååååååååångt ifrån slut än!!!!!!!!!!!!

Nu är mitt uppdrag att måla en brevlåda som vi har köpt, så det gäller att vara riktigt kreativ! Stor risk att det blir något blommigt motiv, så mycket kan jag säga, men har inte bestämt mig för hur jag ska utforma det än! :)

Kan även passa på att berätta att vi har besök från Schweiz, min faster och hennes man, utifall att någon händelsevis skulle vilja veta det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0