På väg hem

Nu sitter jag på kära gamla Öresundståget som jag åkt så herrans många gånger det senaste året, man känner sig nästan lite hemma! Hade inte tänkt att åka hem till Kba förrän imogon, men det fanns verklgen inga bra förbindelser då, så jag fick snabbt besluta mig för att åka ikväll istället! Synd att missa första klassfesten som är ikväll, men jag måste verkligen hem i helgen så det är inte så mycket att välja på! Massa saker jag måste hämta ner och folk jag ska träffa. Sen är det även Jonnas avskedsfest imorogn, det ska bli såååå kul att träffa några från Vabergsklassen!!! :D Är jätteglad att jag inte missar det!


Vi hade våran första redovisning i skolan idag. Det gick väldigt bra för båda grupperna och det var jättekul både att titta på de andra och att vara med själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0