Första paraden

Var tamburmajor på Vallgatespelningen igår, första gången på en parad för min del. Det gick bra och var riktigt kul, det är ju lite annorlunda mot båtspelningarna. Sol, mycket publik och en stor danstrupp är också ett plus! Mina föräldrar var där och skulle tagit kort, men av någon anledning ville inte kameran funka, som som tur var så tog Bona bilder:

 

 






Sen var det Stinas perukfest! Jag hade en kort svart lockig peruk och fick höra att jag var lik både Betty Boop, Katy Perry och Edit Piaf! Haha har tyvär inga bilder, eftersom kameran strejkade igår som sagt, men Stina tog en del, så ska visa så fort hon har lagt upp! Men kan avslöja att de flesta verkligen gick in för utstyrseln! Så det var kuuul!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0