Danslinjen <3

Åhhh vad jag är glad att jag kunde vara med hos Jonna igår! Fastän vi från danslinjen inte har träffats på hela sommaren var det precis som vanligt och jag hade nästan glömt vilka underbara asgarvande matvrak vi är när vi träffas allihopa! ;) Det är verkligen en toppenklass vi har haft och jag hoppas att vi lyckas hålla kontakten så bra som möjligt. Alla ska ju på olika håll nu; Jonna, Karolin o Sven till London, Tanya o Terre till München, Tove ett år till i Varbrg, jag till Bjärnum, Linnéa till Californien, Hanna till Båstad och alla andra har massa spännande på gång på hemmaplan!


Nu ska jag hälsa på Sandra i hennes och Patriks nya lägenhet i Gbg! Ska bli jättekul att se!!! Sen åker jag ner till mitt nya hem i Bjärnum igen och gör mig redo för en ny fullspäckad skolvecka!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0