Uppvisningen avklarad!

Uppvisningen gick bra, jag tror att den yngre gruppen imponerade mest, att de kunde lära sig en hel koreografi fast de var så små! Bra jobbat! Jag och Sandra fick hoppa in i den äldre gruppen, eftersom det var två tjejer som saknades. Det lutar åt att vi slutar med våra grupper till hösten. Sandra flyttar ju antaglien in till Gbg och jag vet ju inte riktigt vad jag ska göra än...

Pratade lite med Emmy förut och fick höra lite smaskigheter från spelningen igår. Hon hade till min stora lycka kommit ihåg att hälsa till Mariette från mig :D då hade Mary frågat "Var är det Eva bor?" hmmm skum fråga! Varför undrade hon det? Haha men men hoppas hon fattar vem jag är, om inte får jag väl se till att hon gör det snart! Mohahahaha! Haha nej jag skojade men jag hoppas i alla fall att jag kan gå på en spelning snart. Lite tråkigt att jag missade igår, eftersom många av fansen var där, men 16 maj i Gbg ska vi nog kunna ordna! Sen hade Emmy berättat för Mary att hon hade ringt mig och Carro under spelningen så att vi kunde lyssna lite och då hade Mary lagt handen på hjärtat och sagt "Det kände jag". Hur fint är inte det då? Tjejerna verkar ha haft en kanonkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0