Tove är gjord av gummi!

Nu laddar jag inför Järfälla på lördag, det bär av direkt efter skolan! Tyvärr måste jag åka hem så fort jag har tävlat, eller ja tyvärr och tyvärr det klart man ställer upp för dansbarnen som ska ha uppvisning, men innerst inne hade jag helst stannat och se Mary spela på Kolingsborg på lördag kväll ;) Det var ju sjukt bra sist där så jag är riktigt avundsjuk på Emmy och gänget som ska dit. Men istället blir det dansuppvisning på Kungsmässan med Kba Dansklubb, kanske det sista jobbet man gör för dem? Så det får allt göras ordentligt ;)


Måste visa en sjuuuk bild på Tove som togs idag. Och även min ansökningsbild till Balettakademien.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0