PAS-auditionhelg

Herregud sicken pers de senaste dagarna har varit, hur omtumlande som helst! Nervositet, förväntan, glädje, adrenalin blandat om varannat och hela tiden ett pirr i magen. Jag måste säga att det verkligen har gått över förväntan. Jag kom vidare till tredje och sista auditiondagen och även om det inte räckte hela vägen in tror jag att jag har gjort så bra ifrån mig som möjligt. Dansen har känts helt fantastiskt bra, i stil med tävlingar alltså! Känslan har varit underbar! Sången tycker jag också att jag har klarat bra, jag har försökt att vara uttrycksfull och sjungit med känsla. Teatern är ju som den är, tycker själv att det är ganska lustigt att jag frivilligt ställer mig inför en jury och försöker spela teater, men efter som jag kom så långt som jag gjorde så kan det ju inte ha varit helt tokigt!

Men nu har jag iaf kommit in på den förberedande linjen så det är skönt att helgens ofattbara ansträngningar har resulterat i något iaf! Får se om jag väljer att gå den, tror verkligen att den kan passa mig så att jag kan utvecklas ordentligt, men jag har ju en hel del andra planer och har ingen aning om vad det slutligen kommer att bli till hösten. Sofia gick vidare till lördagen och kom in på förberedande, så det hade ju varit jättekul om vi gick där tillsammans!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0