Onsdag

Jag tror inte jag har kämpat så hårt i skolan på hela det här året som jag gjort denna veckan. Det märks att allt höjs ett snäpp nu när vi är inne på sluttampen. Lärarna förväntar sig betydligt mer och alla ger allt för att förbättra sig det där lilla extra.

På GL fick jag prova tamburmajorsuniformen. Kände mig otroligt ståtlig och prydlig och som det ser ut nu kommer min första spelning som tamburmajor att bli den 9 maj! Ska bli så kuuuul men självklart väldigt nervöst också! Några tjejer blev klara med uppdansningen ikväll och jag hoppas betydligt fler klarar det nästa vecka så att nästan alla har kommit ut till premiären.


VM 2003 i Monza, jag är den lilla blonda till vänster mer Sverigeflaggan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0