Ingen dans men nya skor!

Hade tänkt vara på dansklubben idag och fixa min dans till tävlingen som är snart. Tyvärr var det upptaget, så gissa vad jag gjorde då! Shoppade istället! Hittade ett gult linne som jag tänker ha till min nya rödgula kjol och sen passade jag på att åka en sväng bort mot Freeporthållet och där hittade jag ett par jättesnygga svarta högklackade skor med rämmar och nitar. Kommer bli skitsnyggt kan knappt vänta på att få använda alla mina nya grejer, det har ju blivit en del på lovet ;) haha

Imorgon ska jag gå upp tidigare, jag och mamma planerar att vara nere på stan redan 10 när allt öppnar, för att fixa en del grejer. Hoppas på att inte danslokalen är upptagen då med för det börjar snart bli dags att ha dansen klar, vill inte ha det för stressigt på slutet!


Kommentarer
Postat av: amalia

gud va snygga! letar efter liknande till niornas fest/bal/ någonting!

2010-04-09 @ 16:49:03
URL: http://amaliacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0