Idol 2010

Japp, det stämmer, idag sökte jag till Sveriges största musiktävling, Idol! Har köat hela dagen sedan kl 8 på morgonen och fick sjunga strax efter 17. Dessvärre gick jag inte vidare, men positivt var att juryn tyckte att jag sjöng bra och skulle fortsätta med sången. Det var liiiite som saknades för att skicka mig vidare. Och inte deppar väl jag ihop för det inte! Tvärtom var det jättekul att söka och jag är nöjd med mitt framträdande och riktigt pepp för auditions till de skolor jag ska söka!

Träffade Matilda från parallellklassen på estet, så jag väntade en del med henne och henns syster, men fick aldrig reda på hur det gick för henne, så jag är lite nyfiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0