Guldpremiär

Då har man provat att tävla i guldklass! Det gick halvt bra. När vi skulle dansa första gången blev våran rond inställd, antagligen för att det var några som inte dök upp. Men vi fick ingen information om det, utan stod där heltaggade och väntade och så ropade de in några helt andra. Så det var bara att vänta 10 ronder till, så skulle vi få dansa semifinal direkt. Men när vi skulle ut på golvet den gången fick istället superstar-tjejerna köra en omdans. Men efter den fick vi iaf dansa och jag tyckte faktiskt att det var lite svårt att tända till en tredje gång när man hade trott att man skulle dansa två gånger i rad... När vi väl satte igång tyckte jag låten var lite svår att höra takten i, kanske för att jag var spänd och nervös, så det blev lite fel med räkningen. Men när jag kollade på filmen såg det helt okej ut och jag känner att jag platsar i guld, så även fast jag inte gick vidare den här gången längtar jag jättemkt till sm i Västerås om en månad! Då ger jag allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0