Sovmorgon

Skippade danslektionerna idag och tog sovmorgon. Klarade hela dagen i skolan igår, men på kvällsbaletten brast det i halsen igen. Shiiit jag blir verkligen trött på detta! Så jag pratade med Lena och hon sa att jag skulle stanna hemma och sova idag och sen åka ner till Vbg till kl 13 när vi ska kolla på föreställning, så det är precis vad jag gör! Det suger verkligen att inte bli av med det förbannade halsontet! Vill ju inte missa dansen!



Efter skolan ska jag och Bona i alla fall köpa tåspetsskor!!!! Även om det kommer ta ett tag innan jag över huvud taget kommer kunna stå ordentligt på dem ska det bli sjukt roligt att åtminstone äga ett par! Sen blir det GL ikväll och jag och Sandra ska börja ta itu med de nya dansarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0