Jag vill tävla!!!

Det var jättesvårt att inte vara med på discon! Man blir ju så grymt sugen när man tittar på! Så det blev nog att jag var med lite mer än nödvändigt.. Men jag känner mig mycket bättre än tidigare idag, så imorgon ska det nog vara full fart igen ;)

Det finns en hel del tävlingar i höst som jag är jättesugen att var med på! Vet bara inte riktigt hur jag ska göra med dräkt! Vill ju ha en riktigt snygg, men då få man antingen ha tur och hitta en begagnad eller sy upp en eller möjligtvis köpa något, men det är ju inte lätt att bara gå in i en affär och hitta nåt som passar bra! Ska i alla fall börja göra en dans nu så det är klart! Sen hade det varit kul om jag och Sandra hade tävlat i par med! Hoppas att det blir, men man måste ju lägga rätt mycket tid så vi får se vad vi hinner med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0