Nu behöver vi looov!

Hur roligt vi än har i skolan och hur kul det än är att lära sig en massa saker och utvecklas inom dansen så känner jag just nu att höstlovet behövs till 100%. Jag är verkligen helt slut! Känns som att man bara dansar hela tiden och varenda dag när man kommer hem från Vbg måste man skynda iväg till någon aktivitet. Sen kommer man hem sent på kvällen och då är det bara att ta en dusch och gå och lägga sig för att gå upp extremt tidigt nästa morgon så börjar det om igen! Dessutom hinner man aldrig träna tillräckligt på våra övningar eller stretcha ut alla muskler man vill.


Okej, jag ska inte klaga mer, det är ju egentligen inte så farligt, jag gillar verkligen det jag gör. Vill bara få fram min poäng att det kommer bli grymt gött med lov nästa vecka :) Så kommer man tillbaka sen med nya friska tag!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0