Kungs, Show o Friskis

Igår blev det en liten tur ner till Kungsmässan och jag hittade en jättesöt klänning som var vit med rosa blommor på. Lite somrig klanske, men jag kunde ju bara inte låta bli så den får funka i vinter ändå! Inte det jag egentligen skulle leta efter, men det blir väl aldrig som man tänkt sig...

Sen gjorde jag och Sandra klart koreografin till showdans-kursen som vi har! Kändes otroligt skönt att bli klara för resten av terminen så man inte behöver tänka på det! Den blev jättebra med, ganska mycket upprepningar, men annars skulle vi nog inte hinna lära ut hela innan terminen är slut!

Var även på Friskis för första gången på minst ett halvår! Det var jättekul, synd att jag inte hinner med det i vanliga fall, men det skulle jag aldrig orka så mycket som jag håller igång i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0