I'm so excited!

Har precis varit i Onsala och provat min tävlingsdräkt till discon! Håller på att sy upp en topp och så ska jag ha lacktights från Zara nertill. Jättekul att se hur det jag ritat upp blir i verkligheten och det kommer bli riktigt läckert! Den kommer vara klar nästa onsdag och sen har jag två dagar på mig att limma på alla stenar! Är så glad att jag till slut hittade någon som kunde sy åt mig och det var lite lustigt för just hon syr dräkter åt Lotta! Världen är liten!


Min fina ritning på hur toppen ska se ut. Ärmen som jag ritat så fint är gjord av spets om det nu mot förmodan inte skulle synas ;)

Igår såg jag Michael Jackson's This is it! på bio med ett härligt gäng på 9 pers. Jag hade nog väntat mig att filmen skulle vara med känslosam, men den handlade ju inte direkt om honom utan bara om repetitionerna till turnén. Helt klart en sevärd film och man fick verkligen bevisat att han fortfarande kunde sjung och dansa! Men jag blev ändå inte så berörd som jag hade räknat med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0