Dokusåpa-helg i Varberg

Har varit på läger i Vbg med Göta Lejon och några andra orkestrar denna helgen. Vi har haft en mysig helg med parad och discobowling igår och idag var det någon form av avslutningskonsert som jag tyvärr inte kunde vara med på, eftersom jag skulle jobba på dansklubben. Måste säga att Göta Lejon har det mesta. Sjukt mycket intriger och relationer hit och dit, nästan så man blir yr i huvudet, men samtidigt ganska underhållande så länge man själv inte är inblandad! Borde nästan göras en dokusåpa om denna härliga förening!

Känns verkligen som att vi visade var skåpet ska stå den här helgen. Spelningen igår gick grymt bra, även om jag inledde dansandet på torget med att göra en minst sagt vinglig snurr på ett blött löv. Jag blev själv förvånad över att jag lyckades stå kvar på benen! Men annars var det sjukt bra och jag är säker på att de som var med på avslutningen idag gjorde det galant. Som Kalle sa:

"När publiken går hem kommer de bara minnas en orkester"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0