Bra början!

Lovet har börjat bra! I fredags firade vi Sanna med middag och tjejkväll och sen blev det mingel, men efter två veckor utan en enda sovmorgon slocknade jag på bussen in till Kba med partyhatten på och allt! Det var nog en syn! Haha så det blev inget långvarigt besök!

Igår hade jag en riktig slappisdag hemma och på kvällen hade jag tv-kväll med Dalia och Sandra. Mycket mysigt skulle jag vilja säga :)

Idag var första marschträningen som tamburmajor. Lite skakigt i början kanske men sen tycker jag allt att det gick ganska bra och det var riktigt kul. Har nog inte sett mig själv som en person som kan leda en hel orkester, men man ska aldrig säga aldrig så det kommer nog bli skitbra när man väl fått lite vana! Jag vet ju hur det mesta går till, men det är ändå en helt annan sak att stå och träna hemma i köket än att göra det inför 50 pers!

Imorgon har jag i stort sett ingenting inplanerat! Jag trivs faktiskt jättebra med att ha så lite att göra detta lovet, eftersom det har varit så sjukt mycket de senaste veckorna! Ingen rast och ingen ro liksom, så nu blir det till att ta igen det! Jag hinner med allt roligt jag vill göra, och får samtidigt tid för mig själv att bara ta det lugnt! Bara att för en gångs skull kunna sova till 9 känns som världens förmån. Haha tänk så ens värderingar kan ändras på så kort tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0